مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 23:222022-07-11پزشكي

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران عصر امروز در چهارمین کمیسیون پزشکی جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: بررسی پرونده های پزشکی ایثارگران شهرستان های استان تهران هر ماه در کمیسیون پزشکی بررسی و معاینات لازم توسط تیم تخصصی انجام می شود.

وی گفت: در این خصوص تیم تخصصی پزشکان پوست و مو، اعصاب و روان، چشم، داخلی، گوش حلق و بینی، جراحی عمومی به جانبازان خدمات درمانی ارائه می دهند و در این کمیسیون 700 نفر متقاضی تعیین درصد در این جلسات شرکت کردند.

  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به نشست صمیمی که با جانبازان کانادین و همسران آنها برگزار شد، اشاره کرد و افزود: مشکلات و دغدغه های جانبازان و خانوده های آنها مطرح شد که مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و این نشست ها موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای ادامه خدمت رسانی است و باید تلاش کنیم تا مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کرده تا بتوانیم موجب رضایتمندی این عزیزان شویم.

وی ادامه داد: بخشی از مسائل مطرح شده به صورت ملی و از مسوولان بنیاد مسکن پیگیری می شود و برخی خواسته ها نیاز به اصلاح سازوکارها بوده که خارج از وظایف بنیاد است که می شود از بنیاد شهید مرکزی، نمایندگان مجلس و تنظیم لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد