مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 00:472022-07-11سياسي

شبکه جهانی جام جم نقطه اتصال ایرانیان خارج از کشور با استان های زادگاه خود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو، شبکه جهانی جام جم با هدف ایجاد ارتباط میان ایرانیان خارج از کشور با استان های زادگاه خود و در مسیر تحقق سه رسالت اصلی سازمان در سند تحول (هویت محوری، - استانداران ایلام و آذربایجان غربی به صورت جداگانه از شبکه جهانی جام جم بازدید و با مدیر این شبکه به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو، شبکه جهانی جام جم با هدف ایجاد ارتباط میان ایرانیان خارج از کشور با استان های زادگاه خود و در مسیر تحقق سه رسالت اصلی سازمان در سند تحول (هویت محوری، عدالت گستری و شتاب دهی به پیشرفت) به صورت جداگانه میزبان استانداران ایلام و آذربایجان غربی شد.

هدف شبکه جام جم از این نشست ها شناساندن ظرفیت های اقتصادی، علمی، فناوری و گردشگری استانها، معرفی بسته های سرمایه گذاری در عرصه های گوناگون، بازنمایی پیشرفت های صورت گرفته در 44 سال گذشته و در لایه دوم نمایش وجود امنیت، انسجام، ثبات، امید و نشاط عمومی در همه نقاط کشور است.

دکتر ملکی مدیر شبکه جهانی جام¬جم در نشست با دکتر بهرام¬نیا استاندار ایلام ضمن اشاره به سرمایه ایرانیان خارج از کشور گفت: بخشی از سرمایه 4 هزار میلیارد دلاری ایرانیان خارج از کشور در اختیار ایلامی¬هایی است که در کشور های مختلف دنیا سکونت دارند و چنانچه بسته¬های سرمایه¬گذاری توسط مسئولان استانی تهیه و در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جهانی جام جم نقطه اتصال ایرانیان خارج از کشور با استان های زادگاه خود

شبکه جهانی جام جم نقطه اتصال ایرانیان خارج از کشور با استان های زادگاه خود