مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 05:272022-07-12سياسي

قانون مشخصی در خصوص جرم سگ گردانی وجود ندارد+ فیلم


مجید علیمردانی وکیل پایه یک دادگستری، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در طول سال های اخیر بحث سگهای ولگرد به بحثی مهم تبدیل شده است و متاسفانه این سگها از طرف سازمان های مربوطه سازمان دهی خاصی ندارند و در مواردی به شهروندان .

- یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: در حال حاضر قانون مشخصی در خصوص جرم سگ گردانی وجود ندارد و البته درباره صدماتی که از جانب این سگها به افراد وارد شود، از طرف قانون جرم انگاری شده است.

مجید علیمردانی وکیل پایه یک دادگستری، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در طول سال های اخیر بحث سگهای ولگرد به بحثی مهم تبدیل شده است و متاسفانه این سگها از طرف سازمان های مربوطه سازمان دهی خاصی ندارند و در مواردی به شهروندان حمله کرده و آن ها را دچار آسیب کرده اند.

وی اضافه کرد: متولی سازمان دهی و رسیدگی به سگهای ولگرد و بدون صاحب معمولاً شهرداری ها هستند و در حال حاضر متاسفانه می بینیم برخی از افراد با اقدامات شهرداری ها که در چارچوب وظایف و آیین نامه های خود در جمع آوری این سگها فعالیت دارند، اقدام کرده و کار را سخت می کنند.

این وکیل پایه یک دادگستری خاطرنشان کرد: چون متولی سگهای بلاصاحب و ولگرد شهرداری ها هستند، اگر قصوری در این خصوص وجود داشته باشد که منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مشخصی در خصوص جرم سگ گردانی وجود ندارد+ فیلم

قانون مشخصی در خصوص جرم سگ گردانی وجود ندارد+ فیلم