مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:072022-07-12پزشكي

برای «دُز یادآور» از کدام واکسن های کرونا تزریق کنیم؟


ما باید سیستم ایمنی بدن را فعال نگاه داریم که برای این کار یا بایستی مجددا به بیماری مبتلا شده و رنج و خطر ابتلا به کووید19 را تحمل کنیم یا اینکه با تزریق دز یادآور واکسن، - خود را در برابر ویروس محافظت کنیم.

رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم تزریق دز یادآور واکسن کرونا در تمام افراد گروه سنی بالای 18 سال که شش ماه از زمان تزریق دز قبلی شان گذشته است، گفت: اینکه پلتفرم یا نوع واکسن تزریقی در دز یادآور چه چیزی باشد، نباید سبب تاخیر یا تعلل در انجام واکسیناسیون دز یادآور شود و همچنان بهترین واکسن، در دسترس ترین واکسن است.

دکتر محسن زهرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رصد آمار و اطلاعات نشان می دهد که موارد کرونا در کشورهای همسایه بویژه عراق و ترکیه طی سه هفته اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: این موضوع می تواند نگرانی از انتشار بیماری به داخل کشور را هم افزایش دهد؛ زیرا خیلی از مردم ممکن است سفر کنند و این سبب جابه جایی بیماری بین کشورها می شود.

در داخل کشور نیز آمارها نشان می دهد که طی دو هفته اخیر موارد بیماری در حال افزایش است؛ اگرچه این افزایش آمار در کشور ما همانند افزایش موارد در ترکیه و عراق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای «دُز یادآور» از کدام واکسن های کرونا تزریق کنیم؟

برای «دُز یادآور» از کدام واکسن های کرونا تزریق کنیم؟