مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-12سياسي

حجاب عفیف و ارزان را در دسترس همه قرار دهیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه باید حجاب عفیف و ارزان تهیه و در دسترس همه قرار دهیم، گفت: همه دستگاه ها متولی و جبهه انقلابی با تمام ظرفیت ها پای کار بیایند.

- حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به ضرورت هم افزایی و مسؤولیت پذیری درباره مسائل مرتبط با عفاف و حجاب اظهار کرد: مباحث مرتبط باعفاف و حجاب به دلیل اهمیتش توسط چند دستگاه مدیریت می شود که این موضوع محاسن و معایبی دارد.

وی با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب مدیریت و پاسخگوی واحدی ندارد، افزود: در این زمینه همه دستگاه ها باید همه ظرفیت ها را پای کار بیاورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه می بینیم وضعیت حجاب روز به روز بعرنج تر می شود و رویکرد معکوس در جامعه اسلامی می بینیم، تصریح کرد: درحالی که باید شاهد حجاب زیبا، آسان و قابل گستره برای عموم قائل باشیم، دقیقا برعکس شاهد آن هستیم که ارزان ترین لباس ها در جبهه مقابل قابل تهیه است، به این معنا که لباس های ناشایست و ناجور قابل دسترسی تر است درحالی که باید کاملا رویکرد را برگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید حجاب عفیف و ارزان تهیه و در دسترس همه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها متولی و جبهه انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب عفیف و ارزان را در دسترس همه قرار دهیم

حجاب عفیف و ارزان را در دسترس همه قرار دهیم