مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-12اقتصادي

معاون رییس جمهور: از شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در دیدار با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اظهار کرد: این قانون به دنبال رفع نواقص و مشکلات قانونی پیش روی کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق بوده و به نوعی تضمین کننده 20 سال آینده کشور در حوزه اقتصاد دانش بنیان است.

وی در ادامه رفع چالش از فعالان اقتصادی، حمایت از توسعه بازار ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل، اصلاح و تقویت ابزارهای تامین مالی فعالیت های شرکت های دانش بنیان، را از جمله برنامه ها و اولویت کاری این معاونت عنوان کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان استان آذربایجان غربی است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به روند فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان گفت: آذربایجان غربی به لحاظ نیروی انسانی فعال و کارآمد یکی از استان های مستعد در حوزه فعالیت های علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: از شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی حمایت می کنیم

معاون رییس جمهور: از شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی حمایت می کنیم