مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-12اجتماعي

کشته شدن یک قلاده خرس توسط اهالی منطقه مَرغا ایذه


رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه از کشته شدن یک قلاده خرس توسط اهالی منطقه مَرغا خبر داد.

- احمد امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در روزهای گذشته در پی گزارش اهالی منطقه مرغا مبنی بر حضور و پرسه یک قلاده خرس گرسنه به همراه توله در اطراف روستاهای این منطقه، پرسنل اداره حفاظت محیط زیست در منطقه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این خرس به دلیل کمبود مواد غذایی و خشکسالی در منطقه خود را به رودخانه های پایین دست می رساند، افزود: در طول این مدت توصیه های لازم برای چگونگی برخورد و حفاظت از این جانور به اهالی گوشزد شد و با توجه به اینکه کوه های اطراف منطقه زیستگاه این موجود بود عملا خطری برای اهالی نداشت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه ادامه داد: با توجه به حساسیت اهالی نسبت به موضوع و خطراتی که این خرس و توله را تهدید می کرد، پیگیری لازم جهت زنده گیری و انتقال آن از منطقه انجام و از اهالی درخواست شد تا زمان انجام کار طی دو روز آینده صبور باشند.

امیری گفت: با وجود این شرایط، گشت زنی به منطقه ادامه داشت ولی عصر روز دوشنبه شاهد حضور چندین نفر با سلاح، چوب و سنگ در کوه و دره های اطراف و در زیستگاه به دنبال این جانور گشته و با یافتن آن و بستن با طناب و وارد کردن ضربه با سنگ و اشیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن یک قلاده خرس توسط اهالی منطقه مَرغا ایذه

کشته شدن یک قلاده خرس توسط اهالی منطقه مَرغا ایذه