مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-12اقتصادي

افزایش 7 برابری کرونا در سیستان و بلوچستان


به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب غزنوی که در جلسه ستاد بحران کرونا اظهار کرد: در هفته منتهی به امروز دوشنبه 20 تیرماه 1401  تعداد موارد مثبتی که در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شده  203 مورد بود و این در حالی است که تعداد موارد مثبت در هفته قبل از آن تنها 30 مورد بوده است.

وی گفت: تزریق  دز یادآور واکسن کرونا را مهمترین اقدام برای کاهش سرعت پیشرفت همه گیری کرونا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به موقع متوجه شروع روند موج جدید شده ایم و هنوز چند روزی برای افزایش پوشش دز یادآور واکسن کرونا فرصت داریم .

وی استفاده از ماسک، بخصوص در فضاهای بسته را از دیگر راهکارهای پیشگیری از ابتلا عنوان کرد و گفت: سیاست اعلام شده ستاد کرونا عدم اعمال محدودیت های اجتماعی است و اگر بتوانیم با استقبال از واکسن، ترویج مجدد استفاده از ماسک و جداسازی به موقع افراد علامت دار از دیگر افراد جامعه سرعت شیوع ویروس در جامعه را کم کنیم، نیازی به اعمال این محدودیت ها وجود ندارد و شاهد بروز مشکلات متعدد ناشی از این محدودیت ها برای مردم نخواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هوشیاری و عملکرد به موقع نظام مراقبت بیماری ها را یکی از نقاط قوت در برخورد با موج احتمالی فعلی  بر شمرد و گفت: علاوه بر شناسایی به موقع افزایش موارد مثبت، وجود تجربه قبلی در بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 برابری کرونا در سیستان و بلوچستان

افزایش 7 برابری کرونا در سیستان و بلوچستان