مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-12سياسي

هم افزایی و هماهنگی مداحان و ذاکرین اهل بیت برای ماه محرم انجام شد


رییس اداره هیئات و ساماندهی شورای هیات مذهبی کشور گفت: جمعی از مبلغین، مسئولین هیئات، ذاکرین و مداحان به منظور هم افزایی و هماهنگی برنامه های ماه محرم در همایش طلایه داران عاشورا شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام علی علمی رییس اداره هیئات و ساماندهی شورای هیات مذهبی کشور در حاشیه همایش طلایه داران عاشورا که شامگاه دوشنبه در مسجد جامع شهر پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بحث اجتماع بزرگ طلایه داران عاشورای حسینی(ع)، ویژه تشکل های مذهبی و دینی شهر پردیس شامل مبلغین، مبلغات، مسئولین هیئات، ذاکرین و کانون های تبلیغی برگزار شد.

وی گفت: طی این مراسم هم افزایی و هماهنگی بیشتری در خصوص برنامه های پیشرو در ماه محرم امسال انجام شد تا با این هم افزایی راهبرد و حرکت بهتری در مراسم های عزاداری داشته باشیم.

رییس اداره هیئات و ساماندهی شورای هیات مذهبی کشوردر خصوص تعداد هیات مذهبی ثبت شده کشور، ابراز کرد: در سطح کشور عددی که در سامانه طوبی به ثبت رسیده حدود یک هزار هیات است که هیئات شاخص تا هیات های محوری و محلی در شهرستان ها، استان ها و روستاها را شامل می شود.

حجت الاسلام علمی افزود: از گذشته فعالیت این تشکل ها بیشتر حول محور اقامه عزای اهل بیت(ع) به ویژه عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع) بود، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی و هماهنگی مداحان و ذاکرین اهل بیت برای ماه محرم انجام شد

هم افزایی و هماهنگی مداحان و ذاکرین اهل بیت برای ماه محرم انجام شد