مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-12اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی 24 ساعت آینده برای مناطقی از هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان وبلوچستان و جنوب شرق فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید که می تواند گرد و خاک را به همراه داشته باشد، پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس انتظار رگبار پراکنده را داریم، ادامه داد: طی 3 روز آینده در شمال غرب، غرب و سواحل شمال با روند افزایش نسبی دما مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی این مدت به طور متناوب بر روی کشور عراق گردوخاک شکل می گیرد که می تواند سبب ایجاد گرد و غبار در استان های مرزی واقع در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور شود.

نقشینه با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم می شود، اظهار کرد: طی روز پنجشنبه شاهد جوی آرام و پایدار هستیم و روزهای جمعه و شنبه انتظار ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را در جنوب شرق سیستان وبلوچستان داریم.

وی توضیح داد: تا اخر هفته در نوار شرقی کشور، جنوب غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، سمنان، تهران، مناطق مرکزی کشور و اصفهان وزش باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور

آخرین وضعیت آب وهوا؛خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور