مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-12سياسي

پاسخی به «چه کنم، چه کنم» شهرداری پاتاوه/اندکی سلیقه و تلاش مساوی با درآمدزایی+فیلم


شهرداری شهر تاریخی پاتاوه نباید درمانده شده و در جلسات با مسئولان استانی از نداری سخن بگوید و منتظر اعتبارات اندک و قطره چکانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در حالی شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد از نداری و فقر حرف می زنند که بسیاری از آنها ظرفیت و بستر لازم برای درآمدزایی را دارند اما به دلایل مختلف از جمله تساهل و کم کاری و گاهی کم سلیقگی از این ظرفیت ها برای ساختن شهرهای خود و خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده نمی کنند.

برای نمونه اگر به شهر پاتاوه یا همان گذرگاه تاریخ نظری بیاندازیم در خواهیم یافت که این شهر از همه ظرفیت های طبیعی و تاریخی برای درآمدزایی برخوردار بوده و در صورت یک مدیریت با سلیقه و کاردان می توان علاوه بر تامین درآمدهای شهر پاتاوه درآمدزایی برای دو تا سه شهر دیگر نیز از این رهگذر داشته باشد.

رودخانه خروشان، مناظر طبیعی زیبا با آب و هوای خوب، شالیکاری، پل تاریخی پاتاوه، مهمان نواز بودن مردم، صنایع دستی و البته قرار گرفتن در نقطه استراتژیک و دهها و صدها ظرفیت ریز و درشت دیگر می تواند به توسعه همه جانبه شهر پاتاوه و خدمت بهتر به مردم این شهر کمک کند.

تنها در یک قلم شهرداری پاتاوه که در بیشتر جلسات از نداری و چه کنم چه کنم حرف می زند قادر است با استفاده از ظرفیت رودخانه خروشان بشار و پل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به «چه کنم، چه کنم» شهرداری پاتاوه/اندکی سلیقه و تلاش مساوی با درآمدزایی+فیلم

پاسخی به «چه کنم، چه کنم» شهرداری پاتاوه/اندکی سلیقه و تلاش مساوی با درآمدزایی+فیلم