مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-12اقتصادي

ارسال پیش نویس طرح سهام عدالت برای جاماندگان به دولت


پیش نویس اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به کمیسیون اقتصادی دولت ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در حاشیه افتتاح مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصادی در محل این وزارتخانه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که سهام عدالت برای جاماندگان به کجا رسید، گفت: بر اساس تکلیف قانون بودجه 1401 طرحی با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اولویت افراد جامانده تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی فراهم کردیم و پیش نویس این طرح را به دولت ارائه کردیم که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی دولت در دست بررسی قرار دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد: در مورد جزییات طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان دو دهک پایین و محتوای آن چون طرح در مرحله تغییرات قرار دارد، فعلا جزییات را اعلام نمی کنیم، اما اصل ماجرا وجود دارد و در دست بررسی است.

خاندوزی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد افت شاخص بورس و برنامه دولت گفت: برنامه دولت دارای چند جزء است که اختصاص به وزارت اقتصاد هم ندارد.

مباحثی مانند حذف قیمت گذاری که در وزارت صنعت مطرح است، همچنین نرخ خوراک پتروشیمی ها در قالب بسته ای مطرح است و باید این موارد حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیش نویس طرح سهام عدالت برای جاماندگان به دولت

ارسال پیش نویس طرح سهام عدالت برای جاماندگان به دولت