مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-12اقتصادي

کاهش بار ترافیکی میدان باهنر با الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به بندرگاه


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: دو هکتار از محوطه پشتیبانی بندر شهید باهنر با هدف تسهیل در عبور و مرور کامیون ها، کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر آماده سازی و مورد بهره برداری قرارگرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی امروز با بیان اینکه حجم ورودی کامیون های حامل کالا و نیز لزوم توجه و مدیریت ترافیکی محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه بوده اظهارداشت: الحاق دو هکتار از اراضی جدید، نقش به سزایی در جلوگیری از گره های ترافیکی داشته و نیز تسهیل گر در امر  نگه داری، دپو کالا و سبب افزایش کارایی و بهره وری در تخلیه و بارگیری می شود.

وی در خصوص افزایش ظرفیت انبارش کالا در این محوطه بیان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر بعنوان یکی از قطب های اصلی کانتینرهای حامل کالای یخچالی و تره بار کشور، میزان دپو این نوع کانتینرها نیز  افزایش چشمگیری  خواهد یافت.

مدیر بندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون های ورودی به بندر یکی از راهبردهای جدی است که امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون ها و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار ترافیکی میدان باهنر با الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به بندرگاه

کاهش بار ترافیکی میدان باهنر با الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به بندرگاه