مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-12سياسي

از برگزاری کارگاه کتابت «خط فیروزه ای» تا مسابقه کتابخوانی «کیمیاگر»


برگزاری کارگاه کتابت «خط فیروزه ای»، مراسم قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه، مسابقه کتابخوانی کیمیاگر و میزبانی از زوج های جوان از جمله برنامه های مسجد مقدس جمکران برای دهه ولایت و امامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفت وگویی خبری، به تبیین برنامه های مسجد مقدس جمکران در هفته جاری پرداخت و اظهار کرد: مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 21، 23 و 24 تیرماه همزمان با ایام مبارک دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امشب 21 تیرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و قرائت دعای مرتضی طاهری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در روز پنجشنبه 23 تیرماه مصادف با شب میلاد امام هادی(ع)، مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نیا و قرائت دعای حسن حیدرزاده برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه بامداد روز جمعه 24 تیرماه دو ساعت مانده به اذان صبح مصادف با روز میلاد امام هادی(ع)، مراسم قرائت دعای کمیل به همت هیأت حداث الحسین(ع) با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری کارگاه کتابت «خط فیروزه ای» تا مسابقه کتابخوانی «کیمیاگر»

از برگزاری کارگاه کتابت «خط فیروزه ای» تا مسابقه کتابخوانی «کیمیاگر»