مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-12سياسي

آخرین وضعیت پیگیری بهبود حقوق اعضای هیأت علمی


دانشگاه تهران درباره بهبود و ارتقای حقوق اعضای هیأت علمی آیین نامه ای را به کمیته منتخب ریاست جمهوری با محوریت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری پیشنهاد داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران صبح امروز سه شنبه 21 تیر ماه در سی و ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور که در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، با اشاره به بررسی مفروضات و مبناهای برنامه هفتم توسعه در سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: پس از اعلام نظرات رؤسای دانشگاه های بزرگ درباره نقش دانشگاه ها در برنامه هفتم توسعه، محورهای پیشنهادی مان درباره برنامه هفتم توسعه را از منظر همین اجلاسیه در قالب یک بیانیه پیشنهاد خواهیم داد.

وی با تاکید بر احیا و ارتقای ظرفیت های هیأت امنای دانشگاه ها در برنامه هفتم توسعه، خاطرنشان کرد: در شرایطی می توانیم ظرفیت خوب هیأت امنا را به کمک دانشگاه ها بیاوریم که حداقل قانون برنامه هفتم را به قانون برنامه پنجم نزدیک کنیم؛ این کف درخواست ما در تدوین برنامه هفتم است.

بنابراین نیاز است که برنامه پنجم را ارزیابی کنیم و چارچوب هایش را ببینیم و بر اساس آن پیشنهادهایی را برای برنامه هفتم عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیگیری بهبود حقوق اعضای هیأت علمی

آخرین وضعیت پیگیری بهبود حقوق اعضای هیأت علمی