مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-12سياسي

آمادگی دولت برای تامین ارز مورد نیاز کارخانه چادر مشکی


معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به قم، از آمادگی دولت برای انجام تعهدات خود در زمینه تامین و تخصیص ارز مورد نیاز کارخانه در حال احداث تولید چادر مشکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور روز سه شنبه در ابتدای سفر خود به قم با حضور در محل احداث کارخانه در حال ساخت تولید چادر مشکی در این استان، بر لزوم تسریع در روند تکمیل این طرح کلان تولیدی تاکید کرد و افزود: دولت بر اساس تعهدات انجام شده، برای تامین ارز مورد نیاز آمادگی لازم را دارد.

  معاون کارخانه چادر مشکی قم نیز در این بازدید گفت: این طرح در یک عرصه 16 هکتاری و اعیانی 50 هزار متر مربعی در قالب سه سوله خط تولید در حال احداث می باشد و هم اکنون دیوارکشی های آن به صورت کامل انجام شده است.

حسین زمانی با بیان اینکه برای احداث این طرح 2 هزار و 500 تن اسکلت فلزی به کار خواهد رفت، خاطرنشان کرد: در این واحد تولیدی 400 دستگاه ماشین آلات نساجی در 35 ردیف انواع چادر مشکی تولید خواهد کرد.

وی بیان داشت: 18 میلیون متر مربع پارچه هر سال در این واحد تولید می شود که 40 درصد نیاز کشور را تامین می کند، تاکنون 160 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دولت برای تامین ارز مورد نیاز کارخانه چادر مشکی

آمادگی دولت برای تامین ارز مورد نیاز کارخانه چادر مشکی