موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-12بين الملل

برگزاری دومین رای گیری «عدم اعتماد» به دولت جانسون در پارلمان انگلیس


یک منبع در حزب کارگر انگلیس گفت که این حزب طرحی برای رای عدم اعتماد به دولت جانسون را امروز ارائه خواهد کرد که انتظار می رود فردا در پارلمان این کشور به رای گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در حزب کارگر حزب اصلی اپوزیسیون انگلیس گفت که این حزب طرحی برای رای عدم اعتماد به دولت بوریس جانسون نخست وزیر را سه شنبه (12 ژوییه) ارائه خواهد کرد و انتظار می رود رای گیری در این خصوص چهارشنبه برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، طرح عدم اعتماد به این معنی است که قانونگذاران از همه احزاب نماینده در پارلمان می توانند در مورد اینکه آیا دولت تحت رهبری جانسون در حال حاضر باید به کار خود ادامه دهد یا خیر، رأی دهند.

اگر دولت رای اعتماد را از دست بدهد، احتمال دارد انتخابات سراسری برگزار شود.

  بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در پی استعفای دست کم 50 قانونگذار و مقام دولتی از سمت هایشان پنجشنبه (16 تیرماه) استعفای خود را اعلام کرد.

دومینوی استعفاها پس از افشا گری هایی آغاز شد که نشان می داد جانسون علی رغم آنکه با خبر بوده کریس پینچر بابت ادعاهای سوءرفتار جنسی در سال 2019 تحت تعقیب بوده او را به یک سمت ارشد در حزب محافظه کار گماشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رای گیری «عدم اعتماد» به دولت جانسون در پارلمان انگلیس

برگزاری دومین رای گیری «عدم اعتماد» به دولت جانسون در پارلمان انگلیس