مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-12حوادث

توزیع 2300 چادر امدادی در 27 روستای زلزله زده هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: بامداد  11 تیر ماه زلزله ای به شدت 6.

1 ریشتر در  حد فاصل شهرستان های بندرخمیر و بندرلنگه رخ داد که بلافاصله تیم های عملیاتی به کانون زلزله اعزام شدند.

وی افزود: در پی این زلزله 27 روستا دچار حادثه شد از این رو 62 تیم عملیاتی با حضور 291 نیروی عملیاتی و 63 خودرو، سه فروند بالگرد و 4 تیم آنست در منطقه حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات ساعت 6 صبح روز حادثه  و عملیات اسکان اضطراری در سایه خوش نیز تا ظهر روز شنبه 11 تیرماه پایان یافت.

سلحشور ادامه داد: اقلام امدادی از قبیل بیش از 2 هزار و 300 دستگاه چادر، بیش از یک هزار و 800 تخته موکت، بیش از چهار هزار و 100 بسته غذایی و اقلام مورد نیاز به منطقه اعزام و چادر ویژه امدادی راب هال نیز در روستای سایه خوش برپا شد.

وی اضافه کرد: دبیرکل جمعیت هلال احمر روز اول زمین لرزه در منطقه حضور داشته و شخصا بازدیدهای میدانی  از مناطق آسیب دیده و روند امدادرسانی داشتند.

وی یادآور شد: تیم سحر نیز از روز نخست زمین لرزه در منطقه حضور داشتند و با اجرای برنامه های فرهنگی و حمایتی تاثیر مثبتی در منطقه ایجاد شد که نقش بسزایی در ایجاد همدلی بین خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2300 چادر امدادی در 27 روستای زلزله زده هرمزگان

توزیع 2300 چادر امدادی در 27 روستای زلزله زده هرمزگان