مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-12فرهنگي

پشیمانی کارگردان فیلمی با بازی شهاب حسینی از اکران فیلمش


فقط فیلم های دولتی از عنایت های ویژه برای تبلیغات برخوردار می شوند و حتی برنامه زنده تلویزیونی هم برایشان تدارک دیده می شود.

- فقط فیلم های دولتی از عنایت های ویژه برای تبلیغات برخوردار می شوند و حتی برنامه زنده تلویزیونی هم برایشان تدارک دیده می شود.

کارگردان فیلم طلاخون می گوید، اگر می دانست که شروع اکران فیلمش با نمایش تعداد زیادی فیلم همراه می شود باز هم در نوبت اکران می ماند واز این اکران پشیمان است و در ادامه می پرسد که آیا بخاطر مشکلات اکران در دو سال قبل کرونایی، باید همه چیز را در همین یک سال جبران کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شیبانی حدود چهار سال قبل شروع به ساخت فیلمی تازه با نام طلاخون کرد.

او 1381 تا 1391 سه فیلم زهر عسل ، صحنه جرم ورود ممنوع و هیچ کجا هیچ کس را ساخته بود و در سال 1399 با طلا خون متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر سی ونهم بود؛ جشنواره ای که متقاضیانش به دلیل شیوع کرونا و کاهش تولیدات سینمایی، توسط یک هیات به طور همزمان انتخاب و داوری شد.

او این فیلم را از ابتدای تیرماه که انتظار می رفت با فروکش کردن شیوع کرونا، گیشه سینما وضع بهتری داشته باشد اکران کرد ولی اتفاق هایی افتاده که او را از این تصمیم پشیمان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی کارگردان فیلمی با بازی شهاب حسینی از اکران فیلمش

پشیمانی کارگردان فیلمی با بازی شهاب حسینی از اکران فیلمش