مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-12سياسي

چرا عملیات تخریب متروپل متوقف است؟


در حالی که عملیات تخریب ساختمان متروپل با تاخیر مواجه شده است معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد اروند گفت: متأسفانه هنوز بسیاری از همسایه های اطراف ساختمان متروپل در محل سکونت شان ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، دو روز قبل محمد دلفی معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد اروند با اشاره به جلسه اخیر با مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) به عنوان پیمانکار طرح برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده، نحوه آواربرداری و مشکلات پیش روی کار، گفته بود: متأسفانه هنوز بسیاری از همسایه های اطراف ساختمان متروپل در محل سکونت شان ساکن هستند.

از این بابت مکاتباتی را به عنوان نماینده مردم و پیگیر این موضوع با دادستانی و فرمانداری آبادان انجام داده ایم؛ چرا که به لحاظ اجرایی و حل و فصل، این موضوع به دادستانی مربوط می شود که حسب آن قرار شد با کمک آنها و نیروی اجرایی شهرداری، اسکان همسایگان از طریق نماینده ساختمان انجام شود و مردم از منطقه خارج شوند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حال حاضر بحث سینما آزادی است که متولیانش تمکین نکرده و حاضر به تخلیه نمی شوند و مدعی ملک هستند، افزود: یکی دیگر از مشکلات سر راه تخریب وجود دو جعبه تقسیم(کافو) متعلق به مخابرات جلوی درب ورودی برج متروپل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عملیات تخریب متروپل متوقف است؟

چرا عملیات تخریب متروپل متوقف است؟