مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-12سياسي

ظرفیت های پراکنده در حوزه امام شناسی ساماندهی می شوند


مدیرعامل بنیاد بین المللی امامت از شناسایی مراکز شیعه شناسی و تجمع دستاوردهای این مراکز خبرداد و گفت: با ساماندهی ظرفیت های موجود در عرصه امام شناسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی مدیرعامل بنیاد بین المللی امامت ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات این بنیاد برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: 12 سال پیش قبل از تشکیل بنیاد بین المللی امامت، ظرفیت عرصه شناسایی امامت بسیار محدود بود که بعد از تاسیس این بنیاد اقدامات موثری در این راستا انجام شد.

وی افزود: امامت اصل اساسی اندیشه اسلامی است به گونه ای که پیامبر اکرم (ص) امامت را امتداد رسالت می داند و امروز مرکز تخصصی امام شناسی در سراسر کشور شناخته شده است و به عنوان یک نهاد آموزشی، تخصصی و پژوهشی با موضوع امام شناسی فعالیت رسمی می کند.

سبحانی در رابطه با  واقعه غدیر عنوان کرد: غدیر یک نقطه عطف تاریخی است که ما مسلمان به ویژه شیعیان باید آن را جشن بگیریم، غدیر فقط یک رویداد تاریخی نیست بلکه اجرای یک دستور مهم خداوند توسط پیامبر است، این واقعه را باید به عنوان مکتب و نظام معرفتی در جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این ها پیام واقعه غدیر را باید به نسل آینده انتقال دهیم، امروزه جهان اسلام نیازمند شناخت غدیر است؛ مکاتب مختلف در دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های پراکنده در حوزه امام شناسی ساماندهی می شوند

ظرفیت های پراکنده در حوزه امام شناسی ساماندهی می شوند