مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-12اقتصادي

هافمن؛ تنها شرکت دانش بنیان در زمینه تولید پروفیل UPVC در ایران


توجه به اقتصاد دانش بنیان سیاستی است که در طی سال های اخیر توسط بسیاری از کشورهای پیشرو و حتی کشورهای شاخص در حال توسعه اتخاذ شده.

کار روی فناوری های نوظهور و نوآوری در صنایع مختلف می تواند اقتصادهای در حال توسعه را متحول کرده و پیشرفت قابل توجهی برایشان پدید آورد.

رسیدن به اقتصاد دانش بنیان الزامات و پیش فرض هایی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده، وجود مشوق ها، در نظر گرفتن بودجه های مورد نیاز و فراهم سازی زیرساخت های ارتباطی اشاره کرد تا با حرکت در مسیرهای تعیین شده، بتوان دانش را تبدیل به ارزش کرد، آن را گسترش داد و با توجه به تحولات جدید و ناگهانی، واکنش مناسبی به آن نشان داد.

در دنیای کسب و کار نیز پیشروترین ها و موفق ترین ها، شرکت هایی هستند که بیشترین توجه را به تحقیق و توسعه و تولید محصولات دانش بنیان می کنند.

مؤسسات دانشگاهی و شرکت های درگیر در تحقیق و توسعه، پایه های مهم چنین سیستمی هستند.

یکی از مولفه های مهم در دانش بنیان بودن شرکت ها ارزش آفرینی و تبدیل دانش به محصول و بالا بردن کیفیت زندگی برای جامعه ای است که در آن فعالیت و زندگی می کنند.

هافمن برندی شناخته شده در زمینه تولیددکتر محمد حمیدیه مدیرعامل هافمن در خلال یکی از سخنرانی هایش در سال گذشته به درستی اشاره کرد زمان گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافمن؛ تنها شرکت دانش بنیان در زمینه تولید پروفیل UPVC در ایران

هافمن؛ تنها شرکت دانش بنیان در زمینه تولید پروفیل UPVC در ایران