مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-12اقتصادي

1400 نفر از جمعیت دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش پیدا کرد


مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: بالغ بر یک هزار و 400 نفر از جمعیت کسانی که بیمه بیکاری دریافت می کردند کاهش پیدا کرده و این بدان معنی است که برای این افراد یا اشتغالزایی صورت گرفته و یا اینکه به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علیرضا حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی تا اردیبشهت ماه سال جاری 991 هزار و 626 نفر بوده است که یک و 63 صدم درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش داشته است.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی را نیز با 3.

7 دهم درصد افزایش، 324 هزار و 878 نفر برشمرد و افزود: در سال گذشته 6 هزار نفر از جمعیت تحت حمایت تامین اجتماعی بازنشسته شدند؛ این در حالی است که تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری رشد داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: مرکزی از استان های موفق در بحث بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که در این راستا اطلاع رسانی های زیادی نیز انجام شد.

حسینی بیان کرد: 30 درصد از جمعیت کسانی که بیمه بیکاری دریافت می کردند بالغ بر یک هزار و 400 نفر کاهش پیدا کرده و این بدان معنی است که برای این افراد یا اشتغالزایی صورت گرفته و یا اینکه به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 نفر از جمعیت دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش پیدا کرد

1400 نفر از جمعیت دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش پیدا کرد