مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-12بين الملل

مسکو: غرب در آستانه درگیری بین دو قدرت اتمی قرار دارد


وزارت خارجه روسیه با رد ادعای غرب مبنی بر اینکه این کشور یک تهدید اتمی برای جهان است، گفت آمریکا با ایجاد رویارویی ترکیبی در اوکراین، در آستانه درگیری خطرناک با یک کشور اتمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت تلاش کشورهای غربی برای معرفی روسیه به عنوان یک کشور تهدید کننده تسلیحات اتمی، کاملا غیرقابل قبول است.

زاخارووا طی نشست خبری در مسکو، هشدار داد واشنگتن با ایجاد یک رویارویی ترکیبی با مسکو بر سر اوکراین، در آستانه یک درگیری خطرناک بین دو کشور مجهز به سلاح اتمی قرار دارد.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی در این باره گفت: واشنگتن و متحدانش پس از برانگیختن تشدید بحران اوکراین و به راه انداختن یک رویارویی ترکیبی شدید با روسیه، به طور خطرناکی در آستانه درگیری نظامی آشکار با کشورمان، که به معنای درگیری مسلحانه مستقیم قدرت های اتمی است، قرار گرفته است.

بدیهی است که چنین برخوردی با تشدید تنش اتمی همراه خواهد بود .

این مقام روس ادامه داد: تلاش برای اهداف تبلیغاتی جهت تحریف منطق بازدارندگی که بیانیه رسمی روسیه در مورد مسائل اتمی بر آن استوار است و ما را به عنوان کشور تهدیدکننده اتمی معرفی می کند، مطلقا غیر قابل قبول است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غرب در آستانه درگیری بین دو قدرت اتمی قرار دارد

مسکو: غرب در آستانه درگیری بین دو قدرت اتمی قرار دارد