مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-12سياسي

آمادگی دستگاه های مسئول برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر آمادگی دستگاه های مسئول برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: تأمین امنیت زائران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امروز در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال تعداد زیادی از علاقه مندان قصد شرکت در آیین معنوی پیاده روی اربعین را داشته باشند؛ بنابراین ستاد استانی و دستگاه های مسئول باید آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران را داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت های ستاد اربعین استان، گفت: 17 کمیته در قالب این ستاد فعال هستند تا خدماتی را که برای زائران تعیین شده به سرانجام برسانند و عملکرد آنها نیز به طور مداوم بررسی خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: تأمین امنیت، فراهم کردن زیرساخت ها و سامان دهی حمل و نقل از موارد مهمی هستند که باید به بهترین شکل ممکن در ایام اربعین حسینی انجام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع)، خاری در چشم استکبار جهانی است، افزود: از مهم ترین دستاوردهای این آیین معنوی، ایجاد همبستگی، وفاق، همدلی و انتقال فرهنگ ها بین شیعیان و مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه های مسئول برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

آمادگی دستگاه های مسئول برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی