مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-12اقتصادي

ارتباط سایان کارت با استاندار زنجان/ مدیر گردشگری به زودی معرفی می شود


معاون اقتصادی استاندار زنجان در ارتباط با شرکت عامل طرح جدید نان و ارتباط این شرکت با استاندار زنجان هم گفت: این شرکت 82 هزار نانوایی را ساپورت می کند و عامل اجرای آن (سایان کارت) مربوط به بانک سپه است و هیچ ربطی به استاندار زنجان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست مطالبه گری با موضوع اقتصاد و معیشت مردم با حضور خلیل قاسملو معاون اقتصادی استاندار زنجان و تعدادی از اصحاب امروز در کارخانه کبریت زنجان برگزار شد.

این برنامه با هماهنگی سازمان بسیج رسانه استان زنجان و در راستای شفاف سازی اقدامات اقتصادی دولت برگزار شد که در قالب آن معاون استاندار به شبهات و سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

معاون اقتصادی استاندار زنجان در ابتدای این نشست مطالبه گری گزارشی از شاخص های استان در حوزه اقتصاد، اشتغال و نرخ مشارکت اقتصادی ارائه کرد و گفت: متغیر های اصلی که رصد اقتصادی بر مبنای آن ها انجام می گیرد شامل رشد اقتصادی، اشتغال، تورم، محیط کسب و کار، واردات و صادرات، سرمایه گذاری و طرح هایی همانند مردمی سازی یارانه ها است.

 خلیل قاسملو ضمن اشاره به اینکه تمام این متغیر ها خود را در چند متغیر اصلی نشان می دهد که شامل اشتغال، رشد اقتصادی و تورم است، اضافه کرد: در کنار این شاخص ها، شاخص توزیع درآمد نیز مطرح است، با این حال متغیر شاخص تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط سایان کارت با استاندار زنجان/ مدیر گردشگری به زودی معرفی می شود

ارتباط سایان کارت با استاندار زنجان/ مدیر گردشگری به زودی معرفی می شود