مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-12اقتصادي

زمین خواری به نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نواب دانشی معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوعی زمین خواری در استان اشاره و اظهار کرد: کاش مسؤولان امور اراضی و منابع طبیعی اکنون در جلسه حضور داشتند تا موضوعی مهم مطرح می شد.

وی با بیان اینکه یک نوع زمین خواری در استان ما رایج شده است، گفت: زمین هایی را در دل منابع طبیعی به متراژهای 300 و 400 متر به برخی افراد واگذار می کنند تا آغل گوسفندان در آن راه اندازی شود.

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: متاسفانه این گونه واگذاری ها تنها منجر به زمین خواری می شود و اکنون در استان ما با نام آغل گوسفندان زمین خواری انجام می شود.

دانشی سپس با بیان اینکه دوستان گردشگری توضیح دهند آیا طبق طرح جامع گردشگری درخواست هایی که داده شده ضرورت دارد یا خیر، عنوان کرد: باید مراقب بود که برخی با ترفند آغل گوسفندان و برخی هم با ترفند طرح های گردشگری در حال زمین خواری هستند.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در این نشست با انتقاد شدید از مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی کند، یادآور شد: چرا باید در نشست مهمی مانند؛کمیسیون امور زیربنایی که تصمیمات مهمی در آن گرفته می شود مسؤولان شرکت نداشته باشند تا بتوانیم برای استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری به نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد

زمین خواری به نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد