مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-12سياسي

جواد لاریجانی: NPT یک سند مرده است


دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه NPT یک سند مرده است، گفت: برجام سند مقدسی نیست و حتی موجب لو رفتن اسامی نخبگان و دانشمندان ما شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس ، محمد جواد لاریجانی  دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شب گذشته در برنامه جهان آرا شبکه افق گفت:  برجام در همان مقدمه، ایران را متهم کرده و کسانی که آن را امضا کرده اند، این را قبول کرده اند که کارهای اشتباهی می کردیم و روی صندلی متهم نشسته ایم.

جلوتر که می رویم به نابودی سانتریفیوژها، کاهش 6700 کیلویی اورانیوم موجود و از دست دادن پروسه آب سنگین می رسیم.

وی افزود: علت علاقه غربی ها به برجام این است که توانمندی هسته ای ما را کاهش می دهد و به خاطر طولانی بودن پروسه، نیروی ایران را تحلیل می برد و مسئله هسته ای را به یک امر تزیینی و لاکچری تبدیل می کند.

صلح آمیز عبارت عجیب و غریبی است، ایران را به سمت موارد پزشکی و کشاورزی می برد در حالیکه شاهرگ اصلی چیز دیگری است و برجام آن را هدف گرفته است.

لاریجانی با اشاره به مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: نباید بگوییم اگر مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور یافته اند، تجمعی است که راه افتاده تا ما دور بعد رأی نیاوریم! وی در ادامه خاطرنشان کرد: می گویند اگر برجام بود، بود چرا دوباره به دنبال احی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد لاریجانی: NPT یک سند مرده است

جواد لاریجانی: NPT یک سند مرده است