مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-12پزشكي

40 درصد تست های کرونا در استان اصفهان مثبت است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: واکسیناسیون کرونا در 52 مرکز جامع سلامت منتخب در استان اصفهان انجام می شود که 9 مرکز از آنها، در شهرستان اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پژمان عقدک اظهار داشت: مردم برای دریافت واکسن کرونا بویژه دُز سوم و چهارم می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: چند روز گذشته معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز تزریق دُز یادآور کرونا برای افرادی که 6 ماه از تزریق نوبت قبلی آنها گذشته است را صادر کرد و بر این اساس افرادی که دست کم 6 ماه از تزریق نوبت سوم واکسن آنها می گذرد می توانند برای دریافت نوبت چهارم اقدام کنند.

عقدک اظهار داشت: برای نوبت چهارم افراد 12 سال به بالا می توانند اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: سبد کامل انواع واکسن های کرونا به جز پاستوکووک پلاس در مراکز جامع سلامت منتخب استان اصفهان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مراکز در نوبت صبح و متناسب با تعداد مراجعه کنندگان هر روز یا یک روز در میان است که در صورت تغییر درباره آن اطلاع رسانی می شود.

عقدک بیان کرد : میزان مراجعه مردم در سه ماه گذشته برای تزریق واکسن بسیار کاهش یافته بود و احتمال این وجود دارد که با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد تست های کرونا در استان اصفهان مثبت است

40 درصد تست های کرونا در استان اصفهان مثبت است