مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-12اجتماعي

اگر سواد با تولیدات کشاورزی توام شود تولید محصولات 20 برابر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه در مراسم آغاز بیست و یکمین اردوی دانش آموزان عشایر پسر کشور گفت: - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رابطه بین سواد و تولید گفت: اگر سواد همراه با تولیدات کشاورزی و روستایی باشد تا 20 برابر تولید محصولات افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه در مراسم آغاز بیست و یکمین اردوی دانش آموزان عشایر پسر کشور گفت: دانش آموزان عشایر از سواد خود می توانند در جهت رشد و ارتقای بیش از پیش بوم و منطقه خود بهره برند.

وی بیان کرد: جامعه عشایر، بخش تولید کننده مهمی در کشور هستند و به هیچ وجه محروم نیستند، بلکه قشری پرتلاش، نجیب و دارای صداقت و پاکی می باشند.

وی با بیان اینکه عشایر کشور از ایل و طوایف مختلف تشکیل شده اند، افزود: 23 استان کشور دارای عشایر هستند که طبق آمار کلی 92 ایل و 454 طایفه در ایران داریم.

وی مساله عشایر در کشور را حساس و مهم دانست و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه والای آنان گفت: عشایر مردمانی صادق و به دور از نیرنگ هستند و همواره با جان، مال و هستی خود از انقلاب دفاع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سواد با تولیدات کشاورزی توام شود تولید محصولات 20 برابر می شود

اگر سواد با تولیدات کشاورزی توام شود تولید محصولات 20 برابر می شود