مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-12سياسي

بررسی و پایش پروژه ها در سفر یک روزه معاون رییس جمهور به قم


معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، به منظور نظارت میدانی، رفع موانع احتمالی و پیگیری و بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید صولت مرتضویی معاون اجرایی رییس جمهور امروز در ابتدای سفر خود به استان قم، در بازدید از محل احداث واحد صنعتی تولیدکننده چادر مشکی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، نسبت به تامین ارز مورد نیاز این طرح برای خرید و نصب ماشین آلات نساجی تاکید کرد.

وی تسریع در تکمیل این طرح کلان تولیدی کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دولت بر اساس تعهدات انجام شده در خصوص تامین ارز مورد نیاز این طرح آمادگی دارد.

معاون اجرایی کارخانه چادر مشکی قم نیز در این بازدید گفت: این طرح در یک عرصه 16 هکتاری و اعیانی 50 هزار مترمربعی در قالب سه سوله خط تولید در حال ساخت می باشد و در حال حاضر دیوارکشی های آن به صورت کامل انجام شده است.

حسین زمانی با بیان اینکه برای احداث این طرح 2 هزار و 500 تُن اسکلت فلزی به کار خواهد رفت، اضافه کرد: در این واحد تولیدی 400 دستگاه ماشین آلات نساجی در 35 ردیف انواع چادر مشکی تولید خواهد کرد.

وی افزود: 18 میلیون مترمربع پارچه هر سال در این واحد تولید خواهد شد که 40 درصد نیاز کشور را تامین می کند و تاکنون 160 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و پایش پروژه ها در سفر یک روزه معاون رییس جمهور به قم

بررسی و پایش پروژه ها در سفر یک روزه معاون رییس جمهور به قم