مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:222022-07-12سياسي

روحانیون و طلاب بسیجی قلب تپنده ی جهاد در سایه خوش هستند


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: روحانیون و طلاب بسیجی با الگو برداری از یادگارانِ دفاع مقدس، تهدید ها را به فرصت تبدیل کردند و صحنه هایی زیبا از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی سپاه امام سجاد(ع) ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با حضور در بین روحانیون و طلاب بسیجی در روستای زلزله زده ی سایه خوش، عنوان کرد: همان طور که مستحضرید مدتی پیش زلزله شدیدی را در غرب استان هرمزگان شاهد بودیم و در این راستا آسیب شدیدی به روستاهای این منطقه وارد شد.

وی با بیان این که روستای سایه خوش یکی از این مناطق بود که زلزله با تخریب 100 درصدی به 400 خانوار خسارت وارد کرد که الحمدلله میزان تلفات انسانی به نسبت درصد تخریب خیلی کمتر بود، افزود:  از همان لحظه اول مردمان فهیم استان پای کار بودند و با الگو برداری از یادگارانِ دفاع مقدس، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و صحنه های بسیار زیبایی از همدلی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام پولادی افزود: یکی از صحنه های بسیار زیبا در این همدلی، حضور طلاب جهادی از سراسر استان به ویژه از مدرسه آل البیت بندرلنگه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و طلاب بسیجی قلب تپنده ی جهاد در سایه خوش هستند

روحانیون و طلاب بسیجی قلب تپنده ی جهاد در سایه خوش هستند