مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-12ورزشي

جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران به میزبانی شیراز آغاز شد


چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران با حضور هزار و 580 ورزشکار به میزبانی شیراز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، امروز در آیین افتتاح جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عنوان امام رئوف در شیراز در حال برگزاری است، اظهارداشت: این رویداد بزرگ این فرصت را به سپاه فجر فارس داد تا سعادت و افتخار میزبانی ورزشکاران خانواده سپاه را از سراسر کشور داشته باشد.

  وی گفت: این جشنواره با حضور هزار و 580 ورزشکار و 300 نفر عوامل اجرایی از جمله داور و مربی در سومین حرم اهل بیت درحال برگزاری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه 24کمیته اجرایی در بخش های مختلف مسئولیت اجرای این جشنواره را بر عهده دارند، ادامه داد: فرزندان پاسدار در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

استاندار فارس نیز در این آیین با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور در استان ورزش پرور فارس هستیم، اظهار داشت: وظیفه ورزشکاران، نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است و در این راه مدیران هم با همت به خرج دادن، هزینه کردن، داشتن برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران به میزبانی شیراز آغاز شد

جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران به میزبانی شیراز آغاز شد