مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-12بين الملل

توافق تبادل اسرا قبل از انتخابات کنست نهایی می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع مصری آگاه به میانجی گری دستگاه اطلاعاتی این کشور میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی در پرونده تبادل اسرا ادعا کردند، - یک روزنامه عربی نوشت: تماس های گسترده ای میان اطلاعات مصر و رژیم صهیونیستی به منظور حصول یک توافق برای تبادل اسرا میان تل آویو و غزه در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع مصری آگاه به میانجی گری دستگاه اطلاعاتی این کشور میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی در پرونده تبادل اسرا ادعا کردند، در روز های اخیر تماس هایی میان مصر و رژیم اسراییل در همین باره انجام شده است.

این منابع به العربی الجدید گفتند، تماس های مذکور پس از یک دوره رکود طولانی مدت رایزنی ها درباره تبادل اسرا، جدی بوده است.

منابع مذکور تأکید کردند، تماس های گسترده ای میان مقامات شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و مسؤول پرونده فلسطین در سازمان اطلاعات مصر انجام شده و دو طرف درباره امکان حصول یک توافق تا قبل از برگزاری انتخابات مجدد کنست (پارلمان اسراییل) که قرار است در نوامبر برگزار شود، صحبت کرده اند.

این منابع افزودند، در هفته اخیر تماس های زیادی میان مقامات مصری و اسراییلی از یک سو و نیز مصر و جنبش حماس از سوی دیگر صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق تبادل اسرا قبل از انتخابات کنست نهایی می شود؟

توافق تبادل اسرا قبل از انتخابات کنست نهایی می شود؟