مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 19:372022-07-12اقتصادي

فصل جدید همکاری اقتصادی ایران و روسیه/ چرا سفر اخیر هیأت ایرانی به مسکو راهبردی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سفر هفته گذشته رییس کل بانک مرکزی به روسیه و دیدار هیات بلند پایه اقتصادی کشورمان با دو معاون نخست وزیر به همراه وزیر توسعه اقتصادی، - سفر اخیر رییس کل بانک مرکزی کشورمان به روسیه و دیدار هیات بلندپایه اقتصادی دو طرف، حکایت از عزم جدی تهران و مسکو برای توسعه روابط اقتصادی دارد و حالا با سفر پوتین به ایران پیش بینی می شود رفع موانع باقیمانده پیش روی توسعه روابط اقتصادی دو طرف در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سفر هفته گذشته رییس کل بانک مرکزی به روسیه و دیدار هیات بلند پایه اقتصادی کشورمان با دو معاون نخست وزیر به همراه وزیر توسعه اقتصادی، رییس کل بانک مرکزی روسیه و رییس کمیسیون مشترک دو کشور حکایت از عزم جدی تهران و مسکو برای توسعه روابط اقتصادی و بسترسازی برای اجرایی شدن توافقات حکایت دارد.

* سرآغاز فصل جدید همکاری های ایران و روسیه سنگ بنای دور جدید روابط اقتصادی ایران و روسیه به دنبال سفر دی ماه سال گذشته رییس جمهور کشورمان به روسیه بنا نهاده شد سفری که نقطه آغاز گفت وگوی مقامات دو کشور برای توسعه روابط تهران-مسکو بود.

در پایان مجموعه نشست های مقام های دو کشور در این سفر، بیانیه ای در هشت بخش شامل همکاری های تجاری و اقتصادی، مالی و بانکی، حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید همکاری اقتصادی ایران و روسیه/ چرا سفر اخیر هیأت ایرانی به مسکو راهبردی بود

فصل جدید همکاری اقتصادی ایران و روسیه/ چرا سفر اخیر هیأت ایرانی به مسکو راهبردی بود