مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 20:022022-07-12سياسي

فضای فیزیکی مازاد سایر دستگاه ها در اختیار دانشگاه فرهنگیان اصفهان قرار گیرد


دانشگاه فرهنگیان باید تقویت شود چرا که طبق تاکید مقام معظم رهبری تامین نیروی آموزش و پرورش از این طریق است که در این زمینه با توجه به محدودیت های فضایی آموزش و پرورش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: قانون در خصوص ساخت مدرسه توسط انبوه سازان اجرایی شود و در این زمینه کمیته ای ذیل شورای شهر برای بررسی موارد در دست ساخت و نظارت برای ساخت مدارس توسط انبوه سازان تشکیل شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان باید تقویت شود چرا که طبق تاکید مقام معظم رهبری تامین نیروی آموزش و پرورش از این طریق است که در این زمینه با توجه به محدودیت های فضایی آموزش و پرورش، از ظرفیت خالی سایر دانشگاه های استان باید استفاده شود.

نیم میلیون نفر در کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش اصفهان شرکت می کنند محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی برای آموزش و پرورش استان دررنطر گرفته شده که انتظار داریم این اعتبارات به جهت مشکلات حوزه آموزش و پرورش استان پیش از آغاز سال تحصیلی تخصیص یابد.

وی افزود: تابستان داغی خواهیم داشت که در بخش پرورشی کلاس های اوقات فراغت با ظرفیت بیش از 500 هزار نفر را خواهیم داشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فیزیکی مازاد سایر دستگاه ها در اختیار دانشگاه فرهنگیان اصفهان قرار گیرد

فضای فیزیکی مازاد سایر دستگاه ها در اختیار دانشگاه فرهنگیان اصفهان قرار گیرد