مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-12سياسي

98 درصد نسخه های تامین اجتماعی قم الکترونیک شده است


یکی از مهم ترین اقداماتی که در یک سال اخیر انجام شده، بحث نسخه الکترونیک است که اکنون بالغ بر 98 درصد نسخه ها در استان قم الکترونیک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مهدی محصل امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن هفته تامین اجتماعی در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) قم برگزار شد، خبرنگاران را رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین دانست و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مسئله جهاد تبیین، تصمیم گرفتیم که ارتباط خود را با اصحاب رسانه بیش از گذشته کنیم.

وی در خصوص اقدامات یک سال گذشته مدیریت درمان تامین اجتماعی مطرح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در سال پیش انجام شده، بحث نسخه الکترونیک است که یکی از اهداف کلان تامین اجتماعی در سراسر کشور بوده و اکنون بالغ بر 98 درصد نسخه ها در استان قم الکترونیک است.

رسیدگی به 777 پرونده نازایی در سال 1400 مدیر درمان تامین اجتماعی قم با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های نازایی از جمله اقدامات اثر بخش در سال گذشته بوده، افزود: 777 پرونده نازایی در سال 1400 تشکیل داده ایم و تا کنون بیش از یک میلیارد و 314 میلیون تومان هزینه خدمات نازایی به 575 نفر از مراجعین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد نسخه های تامین اجتماعی قم الکترونیک شده است

98 درصد نسخه های تامین اجتماعی قم الکترونیک شده است