مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 22:072022-07-12سياسي

علیزاده برمی: مشکلات آمریکا با سفر «بایدن» به منطقه رفع نمی شود


علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر قریب الوقوع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به منطقه اظهار کرد: با توجه به اوضاعی که این روزها آمریکایی ها دارند، به نظر می رسد سفر بایدن به منطقه به چند منظور انجام می شود و ساماندهی وضع انرژی در آمریکا، مقابله با جمهوری اسلامی ایران و تکمیل و ادامه طرح سازش کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی از مهم ترین اهداف سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه محسوب شود.

وی با اشاره به تورم شدید و بی سابقه ای که در آمریکا به خصوص در قیمت حامل های انرژی و بنزین رخ داده است، گفت: این تورم به گونه ای پیش رفته که آمریکا را با بحران ملی مواجه کرده است و هر لحظه بیم یک خطر بزرگ ملی در این کشور می رود.

دموکرات ها موقعیت بسیار متزلزلی دارند نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک است و دموکرات ها موقعیت بسیار متزلزلی دارند و بایدن دنبال این است تا اهدافی را پیگیری کند که وضع انرژی را در آمریکا بهبود بخشد و قیمت بنزین را کاهش دهد و موقعیت متزلزل دموکرات ها را تا حدودی ترمیم کند.

علیزاده برمی همچنین با اشاره به دخالت های آمریکا در منازعه اوکراین گفت: آمریکا و غرب احساس می کردند که بعد از مدت کوتاهی، روسیه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده برمی: مشکلات آمریکا با سفر «بایدن» به منطقه رفع نمی شود

علیزاده برمی: مشکلات آمریکا با سفر «بایدن» به منطقه رفع نمی شود