مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 22:272022-07-12حوادث

زمین دختر 4 ساله را بلعید


دختر 4 ساله وقتی چند قدم از پدرش فاصله گرفت تا مقابل دوربین او بایستد و عکس بیندازد، ناگهان در چاه عمیقی سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، عصر یکشنبه خانواده ای برای تفریح راهی فضای سبزی 50 متر جلوتر از پل افسریه شدند اما وقتی روی زمین نشستند تا استراحت کنند، دختر 4 ساله خانواده به پدرش گفت: بابا از من عکس بگیر ؛ این آخرین جمله ای بود که معصومه به پدرش گفت.

مرد جوان همین که دوربین گوشی را روبه روی صورتش گرفت تا از دختر 4 ساله اش عکس بگیرد، صدای گنگی شنید و ناگهان دخترش ناپدید شد.

پدر که شوکه شده بود به دنبال دخترش راهی فضای سبز شد تا اینکه در میان چمن ها با چاهی مواجه شد.

با اعلام موضوع به آتش نشانی و اورژانس، عملیات بیرون کشیدن کودک آغاز شد و پس از 25 دقیقه پیکر معصومه از چاه بیرون کشیده شد اما امدادگران اورژانس مرگ وی را تأیید کردند.

با مرگ دخترک، موضوع از سوی مأموران کلانتری 157 مسعودیه به بازپرس میثم حسین پور اعلام و دستور ارسال کارشناس حوادث کار به محل حادثه صادر شد.

در بررسی های اولیه از سوی کارشناس حوادث کار، مشخص شد که روی دهانه این چاه 46 متری هیچ علائم ایمنی و هشدار دهنده ای وجود نداشته و از آنجا که چمن ها روی دهانه چاه را پوشانده بود، وجود حفره مشخص نبوده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین دختر 4 ساله را بلعید

زمین دختر 4 ساله را بلعید