مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 23:022022-07-12سياسي

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود


وزیر کشور با اشاره به ظرفیت بیشمار و استفاده نشده دریا گفت: از سرمایه گذاری در سواحل دریا باید استقبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد وحیدی امشب در نشست ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با حایز اهمیت برشمردن دغدغه های مردم برای دولت اظهار کرد: سالانه چندین میلیون نفر ایرانی از سواحل استفاده می کنند و احساس رضایت آن ها حین و پس از بهره مندی از سواحل برای ما بسیار ارزشمند است.

  وی با اشاره به ظرفیت طبیعی گردشگری در استان افزود: فرصت گردشگری در گیلان در کنار ظرفیت مردمی این استان ظرفیت بسیار ارزشمندتری است.

  وزیر کشور با بیان اینکه هدف از آزادسازی سواحل، افزایش رفاه و تقویت معیشت مردم بوده، تصریح کرد: تلاش های صورت گرفته در جهت افزایش رفاه و سالم سازی سواحل گیلان ارزشمند است اما لازم به همت همگانی و بسیج ستادی در جهت سفر ایمن و بهره مندی از دریا است.

  وحیدی با بیان اینکه محدوده آزادسازی سواحل در گیلان نسبت به طول سواحل کم است، گفت: انتظار است طول سواحل آزاد شده، گسترش پیدا کند.

  وی با تاکید بر ضرورت بیمه بی نام در سطح سواحل بیان کرد: تمام تلاش ما باید کاهش آسیب های جانی در سواحل باشد اما در هر صورت باید با صدور بیمه بی نام و همچنین بیمه ناحیان غریق از آسیب های بیشتر کم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود