مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 23:022022-07-12سياسي

اصفهان به رنگ خدا؛ بانوان نصف جهان تمام قد از حجاب شان دفاع کردند


عصر روز سه شنبه 21 تیرماه و همزمان با روز عفاف و حجاب، جشنی به همین مناسبت در میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد.

- از دختران و زنانی که حضور داشتند می پرسیدیم چرا آمدی؟ پرتعدادترین پاسخ این بود: حجابم را دوست دارم؛ به خاطر حجابم آمدم! حجاب شان را دوست دارند و حاضر نیستند با هر سختی و آسانی که می گذرانند آن را از دست بدهند؛ می گفتند گرانی چادر غوغا می کند، برای نبودن یک لباس با حجاب و ساده در بازارها اعتراض داشتند اما آن چه در بین همگی شان مشترک بود، عشق به حجاب شان بود.

  فرقی نمی کرد چادر به سر داشتند یا نه، خانمی که مانتو و روسری سرمه ای به تن داشت به ما گفت که کارمند است و چون دوست دارد در جمع کسانی باشد که به حجاب و عفاف علاقمندند، به اینجا آمده است.

چند خانم با پوشش های خاص و روسری هایی بارنگ های تند در میدان امام بودند و نوع پوششان مشخص می کرد که ایرانی نیستند اما همین تفاوت ها بود که جلوه گر اساس و فلسفه حجاب و امنیتی که برای تمامی بانوان مسلمان به دنبال داشت، بود.

هوا گرم بود و بچه ها تنی به آب حوض میدان امام (ره) زده بودند، گرمی این هوا مثل همیشه برای خانم هایی با چادر مشکی چند برابر بود اما می دیدیم که آن ها نه تنها از این گرمای چند برابر شده گلایه نداشتند بلکه با حجابی که روی سر داشتند، عشق می کردند! دختربچه هشت نُه ساله ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان به رنگ خدا؛ بانوان نصف جهان تمام قد از حجاب شان دفاع کردند

اصفهان به رنگ خدا؛ بانوان نصف جهان تمام قد از حجاب شان دفاع کردند