مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 23:322022-07-12سياسي

دشمنان فرهنگ اباحه گری را تحت عنوان دفاع از حقوق زنان تزیین می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، فاطمه آجرلو امشب در مراسم گرامیداشت روز عفاف و حجاب در مسجد جامع امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: امروز همانند واقعه کشتار وحشیانه مدافعان عفاف و حجاب در مسجد گوهرشاد همچنان شاهد تکرار آن واقعه هستیم.

وی با بیان اینکه تمام دژخیمان تاریخ در عرصه فرهنگ، امروز فرهنگ و نگاه به جامعه زنان و مردان را پشت پرده های طراحی فرهنگی خود سلاخی می کنند، گفت: امروز دشمنان، فرهنگ اباحه گری را تحت عنوان پروتکل های دفاع از حقوق زنان یا خشونت خانگی علیه زنان برای کشورهای مختلف تزیین و کادوپیچ می کنند.

نماینده سابق مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز در ظاهری قشنگ و فریبنده باطن را سلاخی می کنند و به افکار و اندیشه زنان و مردان مسلمان هجوم می آورند پس اثری از جنازه نیست و پیکر خون آلود نداریم و سنگ قبر کشتار فرهنگی بی حجابی است.

آجرلو با تأکید بر این موضوع که حجاب تنها مختص انقلاب و ایران اسلامی نبوده بلکه یک تفکر الهی است، بیان کرد: از بدو خلقت تمام پیامبران همه به عفاف، پاک دامنی، تقوا و حرکت به سمت خدا توصیه کرده اند.

وی بابیان اینکه امروز اگر زن عفیف در کنار مرد باتقوا قرار گیرد زندگی مستحکم بوده و دیگر شاهد ازدواج سفید نخواهیم بود، افزود: امروز جنگ نرم دیگر مرز نمی شناسد و تمام مرزهای فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان فرهنگ اباحه گری را تحت عنوان دفاع از حقوق زنان تزیین می کنند

دشمنان فرهنگ اباحه گری را تحت عنوان دفاع از حقوق زنان تزیین می کنند