مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 06:222022-07-13ورزشي

آمریکا بازهم به تیم ملی ایران ویزا نداد


بعداز عدم صدور ویزا برای تیم ملی کشتی ایران با وجود داشتن دعوتنامه از فدراسیون این کشور، چندین تیم دیگر کشورمان هم اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا نکردند اما حالا تیم موی تای ایران هم تحریم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در حالی که رقابت های موی تای ورلد گیمز از روز جمعه هفته جاری به میزبانی آمریکا آغاز خواهد شد، به دلی صادر نشدن روادید از سوی آمریکایی ها، ملی پوشان کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند.

ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی موی تای در این خصوص به ایرنا، گفت: سه ملی پوش موی تای ایران، روز پنجشنبه هفته گذشته راهی ارمنستان شدند تا با حضور در سفارت آمریکا در ایروان، امور مربوط جهت دریافت روادید را انجام دهند.

وی ادامه داد: فاطمه نصیری، نادیا اعتمادمقدم و حمیدرضا کردآبادی سهمیه حضور در بازی های جهانی آمریکا را از سوی فدراسیون بین المللی موتای کسب کرده بودند.

تمام اقدامات برای گرفتن ویزا از سوی فدراسیون انجام شده بود و موی تای کاران کشورمان ضمن حضور در سفارت آمریکا در ارمنستان، منتظر صدور ویزا بودند که به دلیل کارشکنی آمریکایی ها ویزا صادر نشد و عملا دیگر فرصتی برای حضور نمایندگان ایران در این بازی ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بازهم به تیم ملی ایران ویزا نداد

آمریکا بازهم به تیم ملی ایران ویزا نداد