مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-13اقتصادي

400 میلیارد تومان جریمه برای واحدهای متخلف اصفهان


مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها تاکنون، در مجموع 400 میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنفی متخلف دراین استان صادر شده است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی اکبر مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 165 پرونده احتکار تشکیل و نیز 256 واحد صنفی کوچک و بزرگ در استان پلمب و پلاکارد در 93 واحد به عنوان متخلف اقتصادی نصب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از موارد شاخص به پلمب سه فروشگاه زنجیره ای در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در این مدت یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ و معروف در اصفهان به علت استفاده از تخفیفات غیرواقعی در تطبیق بهای درج شده روی کالاها با نرخی که به عنوان اتیکت پرداخت وجود داشته به 2میلیارد و 130 میلیون ریال جریمه و همچین نصب پلاکارد به عنوان متخلف و پلمب به مدت یک هفته محکوم شد.

مختاری کشف انبار مواد اولیه روغن به ارزش 500 میلیارد تومان،کشف فولاد به ارزش 250 میلیارد تومان،کشف گندم به ارزش 500 میلیارد تومان و عرضه خارج از شبکه روغن موتور به ارزش 230 میلیارد تومان را از دیگر موارد شاخص کشف شده در این مدت اعلام کرد.

وی همچنین به کشف یک انبار قاچاق کالا شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی و انواع کفش در یک مرکز آموزشی در شمال غربی اصفهان اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد تومان جریمه برای واحدهای متخلف اصفهان

400 میلیارد تومان جریمه برای واحدهای متخلف اصفهان