مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-13سياسي

کاهش زمان رسیدگی به درخواست فرزندخواندگی


صدور شناسنامه سبب جلوگیری از آسیب های اجتماعی است که مستقیم به فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست وارد می شود.

- جلسه هماهنگی صدور شناسنامه و مراحل فرزندخواندگی فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست با حضور مسئولین قضایی و برخی مدیران سازمان بهزیستی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در این نشست، سعید بابایی مدیر کل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، مدیران، معاونان اجتماعی و مسئولان حقوقی سه شهرستان شمیرانات، تهران و ری حضور داشتند.

عباس قادری سرپرست مجتمع قضایی ویژه امور حسبی دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، موسویان دادیار شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 25 تهران، ناصر عباس زاده رییس شعبه 49 دادگاه خانواده و نوروزیان رییس شعبه 45 دادگاه خانواده هم حاضر بودند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در این جلسه با تبیین جایگاه قانونی در حوزه سرپرستی و فرزندخواندگی بیان داشت: برابر تکالیف و اختیارات قانونی ولایت برخی از اعضای جامعه به سازمان بهزیستی سپرده شده است که این نهاد مدنی نهایت اهتمام خود را برای ایفای درست این نقش در جامعه به کار گرفته است.

فاطمه ارزانیان ادامه داد: برگزاری چنین نشست تعاملی در راستای عمل صحیح به وظایف قانونی است که قانونگذار برای بهزیستی تعریف کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به درخواست فرزندخواندگی

کاهش زمان رسیدگی به درخواست فرزندخواندگی