مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-13سياسي

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد وحیدی وزیر کشور امشب در نشست ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با حایز اهمیت برشمردن دغدغه های مردم برای دولت اظهار کرد: سالانه چندین میلیون نفر ایرانی از سواحل استفاده می کنند و احساس رضایت آن ها حین و پس از بهره مندی از سواحل برای ما بسیار ارزشمند است.

  وی با اشاره به ظرفیت طبیعی گردشگری در استان گفت: فرصت گردشگری در گیلان در کنار ظرفیت مردمی این استان ظرفیت بسیار ارزشمندتری است.

  وزیر کشور با بیان اینکه هدف از آزادسازی سواحل، افزایش رفاه و تقویت معیشت مردم بوده، تصریح کرد: تلاش های انجام گرفته برای افزایش رفاه و سالم سازی سواحل گیلان ارزشمند است اما لازم به همت همگانی و بسیج ستادی برای سفر ایمن و بهره مندی از دریا است.

  وحیدی با بیان اینکه محدوده آزادسازی سواحل در گیلان نسبت به طول سواحل کم است، گفت: انتظار است طول سواحل آزاد شده، گسترش پیدا کند.

  وی با تاکید بر ضرورت بیمه بی نام در سطح سواحل بیان کرد: تمام تلاش ما باید کاهش آسیب های جانی در سواحل باشد اما در هر حال باید با صدور بیمه بی نام همچنین بیمه ناحیان غریق از آسیب های بیشتر کم کرد.

  وزیر کشور به افزایش نشاط اجتماعی در سطح سواحل تاکید کرد و افزود: افزایش نشاط اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت در بهره مندان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود

وحیدی: از سرمایه گذاری در سواحل دریا استقبال شود