مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-13سياسي

راه اندازی 29 میز خدمت در آستانه سفر رییس جمهور به کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، میزهای خدمت 29 دستگاه اجرایی در آستانه سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان کرمانشاه در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آن هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این میزهای خدمت که از صبح امروز چهارشنبه دایر شده است، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مختلف در محل های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت 18 برقراراست و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا 18 برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.

مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست های مردمی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی، امروز و فردا، 22 و 23 تیرماه 1401 برگزار می شود.

وی افزود: تمامی هم استانی ها می توانند با مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (جنب بیمارستان امام علی(ع))، درخواست های خود را مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این ارتباط مردمی، با حضور دکتر شیراوژن نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت از ساعت 8 تا 18 امروز و فردا پاسخگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 29 میز خدمت در آستانه سفر رییس جمهور به کرمانشاه

راه اندازی 29 میز خدمت در آستانه سفر رییس جمهور به کرمانشاه