مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-13فرهنگي

نگاهی به فیلم گربه سیاه؛ نخ نما و سیاه


«گربه سیاه» از یک سو، شهرت و ثروت ستارگان سینما را دردسرساز معرفی می کند و درباره مشکلات ستاره شدن هشدار می دهد و از سوی دیگر در کوره ستاره سازی می دمد و مقام یک بازیگر معمولی را، - خبرگزاری فارس-گروه سینما: فیلم سینمایی گربه سیاه نخستین تجربه بهرام رادان در حوزه تهیه کنندگی است.

این فیلم در سال 1398 آماده اکران بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و البته ممیزی های بسیاری که دریافت کرد در نهایت با تاخیری طولانی در زمستان 1400 روی پرده رفت و حالا در شبکه نمایش خانگی بصورت آنلاین اکران شده است.

زندگی خصوصی و شخصی بازیگران و سلبریتی ها همواره مورد علاقه مردم بوده است و تاکنون فیلمسازان بسیاری آن را به تصویر کشیده اند.

در سینمای ایران فیلم های توفیق احباری و سوپراستار درباره پشت پرده زندگی بازیگران ساخته شده اند و حالا گربه سیاه سومین فیلم محسوب می شود.

این سه فیلم البته تفاوت های زیادی در داستان با یکدیگر دارند؛ در توفیق اجباری محمدرضا گلزار بازیگری است که شهرت و محبوبیت او را در زندگی شخصی و مشترک دچار مشکل می کند اما در سوپراستار یک ستاره سینما بعنوان فردی متنفر از مردم و غرق در فساد به نمایش در می آید و در گربه سیاه بهرام رادان شخصیتی سوپرقهرمان است که فضای مجازی برای او مشکلاتی را بوجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم گربه سیاه؛ نخ نما و سیاه

نگاهی به فیلم گربه سیاه؛ نخ نما و سیاه