مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-13اقتصادي

فعالیت 6734 شرکت دانش بنیان در کشور/ رتبه ششم آذربایجان شرقی در شرکت های دانش بنیان


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به تشریح آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان استان به تفکیک حوزه فعالیت تا پایان اردیبهشت سال 1401 پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امید یامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی با تعداد 206 شرکت دانش بنیان فعال بعد از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و فارس در رتبه ششم کشور قرار دارد.

وی ابراز داشت: از تعداد 206 شرکت دانش بنیان استان سه شرکت در حوزه کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، 9 شرکت در بخش وسائل، ملزومات و تجهیزات پزشکی، 11 شرکت دارو و فراورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، 50 شرکت مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، 61 شرکت ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، 44 شرکت سخت افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فتونیک، 20 شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات، هفت شرکت خدمات تجاری سازی، یک شرکت در زمینه صنایع فرهنگی، اخلاق و علوم انسانی و اجتماعی فعالیت می کنند.

یامی مجموع شرکت های دانش بنیان فعال در کل کشور را 6 هزار و 734 مورد اعلام کرد و افزود: آذربایجان شرقی 3.

06 درصد شرکت های دانش بنیان کشور را به خود اختصاص داده و این در حالی است که سهم استان های همجوار مثل آذربایجان غربی و اردبیل از شرکت های دانش بنیان کشور به ترتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6734 شرکت دانش بنیان در کشور/ رتبه ششم آذربایجان شرقی در شرکت های دانش بنیان

فعالیت 6734 شرکت دانش بنیان در کشور/ رتبه ششم آذربایجان شرقی در شرکت های دانش بنیان