مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-13پزشكي

افزایش مبتلایان به کرونا در همدان/ واکسیناسیون فراموش نشود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه از ابتدای تیرماه روند افزایشی بیماری کرونا راه شاهد هستیم گفت: مردم نسبت به واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

- فاطمه ترکمان اسدی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با خبرنگار فارس، از روند افزایش ابتلا به کرونا در استان ابراز نگرانی کرد و اظهار کرد: تغییر زیرسویه ای که در جامعه قالب شده، کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و رفتار متفاوت کووید 19 باعث شده این ویروس قابلیت سرایت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه از ابتدای تیرماه روند افزایشی بیماری کرونا را در کشور و استان شاهد هستیم به طوری که تعداد مراجعان سرپایی و بستری بیمارستانی افزایش قابل توجهی داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تأکید کرد: مردم همچنان توصیه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در فضای سربسته را رعایت کنند و حتما برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 ترکمان اسدی به استفاده کودکان 5 تا 12 ساله از واکسن سینوفارم و پاستوکووک اشاره کرد و افزود: تمام مراکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل سکونت افراد تنوعی از واکسن ها را دارند که با مراجعه به این مراکز می توان به انتخاب خود واکسن مورد نظر را انتخاب و تزریق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به کرونا در همدان/ واکسیناسیون فراموش نشود

افزایش مبتلایان به کرونا در همدان/ واکسیناسیون فراموش نشود